طرح های فرانسوی زیبا که در بافت تابلو فرش های ماشینی به تازگی استفاده شده اند به صورت عمده در این مرکز برای خرید عرضه می شوند.

زیبایی و کیفیت تابلو فرش ماشینی جدید هزار شانه موجب شد تا طراحان تلاش کنند طرح های زیباتر و جدیدتری را برای عرضه به بازار طراحی نمایند. از جمله این طرح های جدید و زیبا، تابلو فرش های اروپایی یا فرانسوی هستند که تاکنون بیشتر به صورت دستباف در بازار موجود بودند، اما به علت کیفیت بالا و ظرافت خوب تابلو فرش های جدید، طراحی و تولید این طرح ها نیز به صورت ماشینی امکان پذیر شده و فروش بالایی هم در این مدت داشته اند.

افرادی که قصدخرید تابلو فرش های ماشینی با طرح های زیبا و خاص دارند می توانند نمونه تابلو فرش های زیبا و جدید شرکت را در گالری مشاهده نموده و سفارش خرید دهند. 

تبدیل عکس شخصی به بهترین تابلو فرش سفارشی

عکس های شخصی زیبا با صرف هزینه اندک، در مجموعه پرسان پارس به بهترین تابلو فرش های سفارشی تبدیل می شوند.
برای تبدیل عکس به تابلو فرش چهره شخصی خود به تابلو فرش می بایست ابتدا یکی از عکس های با کیفیت و زیبایی که دارید تهیه نموده و برای ما ایمیل نمایید، در ایمیلی که ارسال می کنید، مشخصات خود، نام شهر، فایل عکس و ابعاد مورد نظرتان را برای بافت تعیین می نمایید. سعی کنید عکسی که برای بافت انتخاب می کنید، چهره ها واضح و بزرگ باشند تا جزییاتشان به زیبایی طراحی شود، پس از دریافت عکس توسط کارشناسان و بررسی طرح، قیمت ابعاد مورد نظر شما اعلام می شود و شما می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.
بافت تابلو فرش ها در کمتر از دو هفته به اتمام رسیده و به آدرس پستی مشتریان ارسال می گردد.

فروش عمده تابلو فرش ماشینی درجه یک کاشان

تابلو فرش های ماشینی درجه یک کاشان به علت داشتن تنوع در طرح و رنگ و بالا بودن کیفیت فروش عمده بالایی در بخش داخلی و خارجی دارند.
افزایش میزان تقاضا برای تابلو فرش های ماشینی در سال های اخیر نشان از این واقعیت دارد که کیفیت این محصولات نسبت به گذشته افزایش یافته است و این موضوع منجر به افزایش تعداد مشتریان این کالای کاملا ایرانی شده است.
تابلو فرش وان یکاد ماشینی، طرح منظره و اروپایی امروزی ظریف هستند، نخ مرغوب اکرولیک هیت ست شده برای بافتشان استفاده می شود و تولید کننده ها تلاش می کنند به صورت پیوسته طرح های را آپدیت کرده و با عرضه تابلو فرش های زیباتر و جدید تر بازار فروش این محصول را رونق بخشند. همین کیفیت درجه یک تابلو فرش های جدید در خارج کشور نیز مشتریان این محصولات را افزایش داده است و صادرات تابلو فرش های ایرانی نیز در حال افزایش است.