هزینه سفارش بافت تابلو فرش سفارشی از عکس های شخصی مشتریان در مرکز پرسان پارس مناسب بوده و کیفیت بالای تولیدات منجبر به افزایش حجم فروش شده است.

بافت تابلو فرش عکس سفارشی از روی عکس شخصی به دو صورت انجام می شود. بیشتر شرکت ها عکس با کیفیتی از مشتریان دریافت نموده بر اساس پالت رنگی موجود در شرکت طراحی و بافت تابلو فرش چهره را انجام می دهند که در این روش تابلو فرش نهایتا ، اما شرکت هایی نیز وجود دارند که بافت تابلو فرش را به صورت سفید و بدون طرح و نقش انجام می دهند، سپس با استفاده از عکسی که مشتریان ارائه نموده آن را در ابعاد برابر با تابلو فرش چاپ نموده و طرح را بر روی فرش نقش می زنند. در روش دوم محدودیت تعداد رنگ وجود ندارد، و تابلو فرش را می توان در هر تعداد رنگ تولید نمود، اما باید طول خاب کمتر باشد.

در حال حاضر روش اول رایج تر است و قیمت مناسب تری دارد، اما خریداران در این مجموعه می توانند نوع سفارش و نحوه تبدیل شده به تابلو فرش را تعیین نمایند.

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی

تبدیل عکس های عروسی و خاناودگی زیبا به تابلو فرش ماشینی مرغوب با قیمت مناسبی که دارند، فروش خوبی در سطح کشور داشته است.
فرش و تابلو فرش های ماشینی در تیراژ بالا و با طرح های مشخص تولید می شوند، به علت سرعت بالا در تولید، تنوع طرح و رنگ نیز در این محصولات بالاست. علاوه بر تولید طرح های معمول در تعداد بالا، تولید کننده های فرش و تابلو فرش خدمات بافت سفارشی این محصولات را به صورت تک و برای مشتیان به صورت ویژه انجام می دهند.
برای مثال تبدیل عکس به تابلو فرش چهره را در اگر بخواهید انجام دهید می توانید با ارتباط با مجموعه های فعال در این زمینه این کار را انجام دهید، یا بافت فرش  با طرح سفارشی در ابعاد خاص نیز انجام می شود که دست مشتریان را برای انتخاب طرح و ابعاد و خرید باز می گذارد.

سایت تابلو فرش جدید هزار شانه منظره

تابلو فرش های طرح جدید منظره و آیه با کیفیت هزار شانه تولید می شوند و به علت زیبایی و مرغوب بودن فروش خوبی در این سایت دارند.
 در بافت تابلو فرش ماشینی منظره به ترکیب رنگ و تنوع باید توجه زیادی شود. زیرا این محصولات تنها به صورت هشت رنگ و ده رنگ تولید می شوند و اگر پالت رنگی مناسبی برای یک طرح انتخاب نشود، جلوه خوبی نخواهد داشت و قطعا فروش پان هم با مشکل مواجه خواهد بود. طرح تابلو فرش ماشینی منظره معمولا دارای تنوع رنگی زیادی هستند و طراح باید تلاش کند زنگ های متناسب را انتخاب نموده و از کارخانه ای برای تولید در تیراژ بالا استفاده شود که رنگ نخ های مناسبی داشته باشد.
بهترین و پرفروش ترین تابلو فرش های موجود که هم کیفیت بالا و هم قیمت خوبی دارند، تابلو ماشینی منظره هزار شانه هستند که فروششان در سطح کشور بالاست.